Για την δική σας διευκόλυνση σας ενημερώνουμε ότι το ελάχιστο ποσό παραγγελίας προς αποστολή με μεθοδο πληρωμης αντικαταβολη είναι 10,00 € με Φ.Π.Α. χωρίς το κόστος μεταφορικών.

1. Το κόστος των μεταφορικών για δέματα εντός Ελλάδας έως 5kg σε βάρος ή όγκο, είναι 4,00 € με Φ.Π.Α και για κάθε επιπλέον κιλό βάρους η ογκομέτρησης επιπλέον 1,00 €, επιπλέον χρέωση έχει και η υπηρεσία της αντικαταβολής σε αξία 2,00 € με Φ.Π.Α. δεν χρεώνονται επιπλέον οι δυσπρόσιτες περιοχές στις αποστολές με courier. Οι Επιπλέων υπηρεσίες που πιθανόν θα ζητήσετε χρεώνονται με βάση τον ισχύοντα τιμοκατάλογο της εταιρείας courier με την οποία γίνεται η αποστολή.

Το κόστος των μεταφορικών για Κύπρο: 12 € ΕΩΣ 5 ΚΙΛΑ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΙΛΟ ΧΡΕΩΝΕΣΤΕ 1.50 €/ KG.

2. Η περίοδος επεξεργασίας για κάθε παραγγελία μετά την επιτυχή καταχώρηση της στο σύστημα μας, έως τις 20:00 , είναι 1-4 εργάσιμες ημέρες για να αποσταλεί. Οποιαδήποτε καθυστέρηση λόγω έλλειψης προϊόντος ή προβληματικής μεταφοράς από τους αρμόδιους φορείς, η εταιρεία μας δεν επιφέρει ευθύνη, παρά μόνο της επιστροφής των χρημάτων σε εξοφλημένες παραγγελίες, με τον ίδιο τρόπο που εισέπραξε.

3. Οι αφίξεις των αποστολών στους παραλήπτες εξαρτώνται από τα στερεότυπα των διεθνών μεταφορών και η εταιρεία μας δεν φέρει ουδεμία ευθύνη τυχών καθυστερήσεων η φθοράς κατά την μεταφορά.

4. Σε όλες τις παραγγελίες υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής, είτε αφορά ένδυση και κράνη (πχ. λάθος μέγεθος), είτε αφορά ανταλλακτικά (πχ. δεν ταιριάζουν στην μοτοσυκλέτα σας). ΠΡΟΣΟΧΗ: Ηλεκτρικά και μηχανικά είδη δεν επιστρέφονται μετά από χρήση.

5. Κάθε αποστολή έχει έναν μοναδικό κωδικό παραγγελίας με τον οποίο ο πελάτης μπορεί να αναζητήσει το δέμα του ανά πάσα στιγμή, από την ώρα που έχει φύγει από την εταιρεία. Σε κάθε περίπτωση είμαστε υποχρεωμένοι να παρέχουμε αυτόν τον αριθμό στον πελάτη, όποτε μας ζητηθεί όταν η αποστολή πραγματοποιηθεί με courier και όχι με πρακτορείο.

6. Για παραγγελίες ανταλλακτικών, τα οποία είναι εξειδικευμένα και μπορεί να χρειάζονται διευκρινήσεις, καλό είναι να επικοινωνείτε τηλεφωνικά με την εταιρεία μας, για την αποφυγή λαθών.

7. Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν πάντοτε για λογαριασμό και με ευθύνη του αγοραστή. Μπορούν να ασφαλιστούν μόνο με έγγραφη απαίτηση του αγοραστή και με δικά του έξοδα, τα μεταφορικά αποστολής των εμπορευμάτων απο και προς την εταιρεία μας, βαρύνουν τον αγοραστή .

8.Σε κάθε παραλαβη προϊόντος ο αγοραστής έχει το δικαίωμα και προτείνετε απο την εταιρεία μας να ανοίξει το πακέτο ενώπιο του διανομέα ώστε να διαπιστωθεί η καλή κατάσταση του προϊόντος ,εαν το προϊόν έχει φτάσει στον αγοραστή σε όχι καλή κατάσταση οφείλει να ενημερωθεί η μεταφορική εταιρεία που το παρέδωσε και η εταιρεία μας άμεσα στο 210 3008023 η με E-mail στο info@niotisservices.gr <σε περίπτωση αντικαταβολής πρέπει να πληρωθεί πρώτα>

9. Σε ποσοτικές παραγγελίες χονδρικής, επικοινωνείτε πάντα με τον υπεύθυνο του τμήματος παραγγελιών για τυχόν εκπτώσεις, προσφορές ή δώρα που μπορεί να δικαιούστε.

10.Σημειο παραλαβης υπαρχει στην Αθήνα, και Σάμο όπου μετα απο συνεννόηση μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος να παραλάβει. Τα σημεία έχουν ως εξής :

α) Μαλαγάρι Σάμου, Σάμος
β) Ορφέως 145, Βοτανικός-Αθηνα “Πρακτορείο Λαδας”